Navigatie overslaan

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring

Geke ten Hof 4x1
'Klanten kunnen erop rekenen dat ze krijgen wat ze nodig hebben'

Geke ten Hof

Wij doen er alles aan om onze klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Dat begint al bij onze receptionistes. Die staan onze klanten vriendelijk te woord. Doelstelling is bestaande klanten zo goed mogelijk te bedienen en nieuwe klanten onder te brengen bij teams die bij hun wensen passen.

Van alle markten thuis

Bij noord negentig zijn we van alle markten thuis, waardoor klanten erop kunnen rekenen dat ze krijgen wat ze nodig hebben. De collega’s hier hebben vakkennis, expertise en een uitstekend netwerk. We vinden het belangrijk om een goede band met klanten op te bouwen. Ook werken we met veel plezier aan onze vakkennis. We volgen scholing en opleidingen en intern organiseren we regelmatig in-company-trainingen op specifieke vakgebieden.

Intern personeelsbeleid

Intern houd ik me bezig met alle facetten van het personeelsbeleid, onder andere het aannemen van nieuwe werknemers en de ontwikkeling en scholing van collega’s. De markt verandert en wij gaan daarin mee. Waar staan wij voor? Wat willen wij voor de klant betekenen? Soms heeft een klant er baat bij dat wij de personeelsadministratie volledig overnemen. Daar hangt een prijskaartje aan, maar levert de klant tijd op waarin hij kan doen waar hij goed in is. Wil een klant het liefst veel zelf doen? Dan hebben wij de digitale hulpmiddelen beschikbaar die daarvoor nodig zijn.