Gertjan Ronner
In de zorg veranderen de regels voortdurend. Nieuwe regels, veranderende wetgeving en eisen komen met de regelmaat van de klok voorbij. Probeer dan maar eens de juiste keuzes te maken voor je praktijk, je medewerkers en je privéleven. Medisch specialisten vragen zich af of ze beter af zijn in een maatschap of in loondienst. Huisartsen en tandartsen staan voor belangrijke keuzes, zoals de overname of uitbreiding van een solopraktijk of juist de toetreding tot een groepspraktijk. Ik weet wat er speelt in de zorg en zit periodiek om de tafel met de landelijke brancheverenigingen, zoals LHV en KNMT. Daardoor ben ik snel op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en kan ik mijn klanten goed adviseren, zodat zij een weloverwogen keuze kunnen maken.
Tijd en aandacht
Klanten kunnen mij altijd bellen. Ik streef ernaar goed bereikbaar te zijn voor mijn cliënten, tijdens maar ook na werktijd. Ik wil graag dat klanten mij als eerste bellen als ze voor een belangrijke beslissing staan. Dat kan gaan om een onderneming, maar ook om privézaken. Daarin gaan we ver in onze dienstverlening. Klanten zijn goed voor ons en wij stellen daar graag iets tegenover. Door deze wisselwerking worden onze klanten tevens onze ambassadeurs.