Navigatie overslaan

Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring

Richard Veening 4x1
'Laagdrempelig en toegankelijk contact met klanten'

Richard Veening

Financieel ontzorgen: dat is wat klanten vaak van ons vragen. De een wil dat wij alles overnemen, de ander doet een deel zelf. In de zorg zie ik een verschuiving naar meer zelf doen. Klanten besteden een deel van het werk aan ons uit, maar willen wel inzicht houden in hun financiële administratie. Dat kan allemaal.

Persoonlijke band

De persoonlijke band zorgt ervoor dat ik weet wat er in een bedrijf speelt. Ik zie hoe de klant zich ontwikkelt door de jaren heen en stem mijn advisering daarop af. Samen halen we er fiscaal het beste uit. Op een manier die past bij de klant en zijn bedrijfsvoering en plannen. Doordat ik mijn klanten zo goed ken, is het gemakkelijker om problemen bespreekbaar te maken en kan ik handvatten bieden om de financiële situatie te verbeteren.

Netwerk

Als een klant een notaris nodig heeft of een advocaat, kijk ik in ons klantenbestand of er iemand tussen zit die bij die klant past. Is dat zo, dan verwijs ik graag door naar een van onze eigen klanten. Omgekeerd doen wij dat ook. Als Noord Negentig op zoek is naar een leverancier, kijken we eerst in ons eigen netwerk. Zo hebben we inmiddels een mooie kring opgebouwd van relaties die ons de klandizie gunnen en andersom.

Lees de blogs van Richard

Langdurige waarneming zorg

Praktijkovername anno 2021: denk hieraan!

Het overnemen van een praktijk is en blijft een spannend, maar ook vooral een bijzonder moment. Natuurlijk wilt u zich geen zorgen hoeven maken over financiële (bij)zaken. Daarom zetten wij een aantal punten op een rij waar u aan moet denken bij een praktijkovername anno 2021!

Lees meer