Richard Veening

Met iedere klant bouw ik een persoonlijke relatie op. Bij de een is die band intensiever dan bij de ander. Ik weet vaak hoe mijn klanten wonen, hoe hun persoonlijke situatie is, wat ze willen in hun werk en leven. Het onderlinge contact is laagdrempelig en toegankelijk. Zo kan ik mijn dienstverlening goed afstemmen op het type klant dat voor me zit.

Financieel ontzorgen: dat is wat klanten vaak van ons vragen. De een wil dat wij alles overnemen, de ander doet een deel zelf. In de zorg zie ik een verschuiving naar meer zelf doen. Klanten besteden een deel van het werk aan ons uit, maar willen wel inzicht houden in hun financiële administratie. Dat kan allemaal.

Persoonlijke band

De persoonlijke band zorgt ervoor dat ik weet wat er in een bedrijf speelt. Ik zie hoe de klant zich ontwikkelt door de jaren heen en stem mijn advisering daarop af. Samen halen we er fiscaal het beste uit. Op een manier die past bij de klant en zijn bedrijfsvoering en plannen. Doordat ik mijn klanten zo goed ken, is het gemakkelijker om problemen bespreekbaar te maken en kan ik handvatten bieden om de financiële situatie te verbeteren.

Netwerk

Als een klant een notaris nodig heeft of een advocaat, kijk ik in ons klantenbestand of er iemand tussen zit die bij die klant past. Is dat zo, dan verwijs ik graag door naar een van onze eigen klanten. Omgekeerd doen wij dat ook. Als Noord Negentig op zoek is naar een leverancier, kijken we eerst in ons eigen netwerk. Zo hebben we inmiddels een mooie kring opgebouwd van relaties die ons de klandizie gunnen en andersom.